DT-uppdrag / en almanacka!

Jag har fått en almanacka från Anna som jag har börjat dekorera. På något sätt är det som att hösten närmar sig när man börjar titta på almanackor och så. Jag har ju ändå två veckors semester kvar! :-)
Almanackan är iaf hur läcker som helst, de första sidorna är 3 plastfickor som man kan välja att ha till kvitton eller andra lappar. Eller också scrappar man dem och gör en helt egen personlig almanacka!

Här här iaf första sidan på min almanacka.
Fösta bilden är när almanackan är helt ihopslagen, med omslag och snodd. Den andra bilden är lite tydligare, då har jag öppnat upp boken...

image125


image127


Kommentarer
Postat av: Letskissandmakeup

Thanks, keep up the good work.

Postat av: Jensvilje

NICE SITE WELL DONE

2009-05-21 @ 08:44:39
URL: http://jensvilje.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback