Alla Hjärtans Dag

Det är inte så lätt att komma på den perfekta presenten till Alla Hjärtans Dag. Här kommer jag med en idé: Gör ett checkhäfte fyllt av kärlek!

Tyvärr har jag inte hunnit göra några checkar ännu, men de kommer under veckan.

Jag har använt de söta checkhäftena som är färdigbigade och klara. Jag har stämplat med en Badanka-stämpel och målat den med distresser. Hjärtat är även täckt med rött glitterlim. Kanterna är chalkade med dels torrchalks och ytterst ett drag av Adirondackdynan Red Pepper. Bokstäverna är stansade med 'Frankie' skinnimini från qk.
172081-31

Inuti ska det sedan bli lite olika checkar som ska perforeras i ena kanten så att man faktiskt ska kunna använda dem.

Kika in under veckan så kommer fortsättningen :)

//Agneta

Kommentarer
Postat av: Pia

Så sött ANNA !!!

Postat av: Pia

Förlåt mej Agneta menar jag ju!!!!

2007-01-28 @ 15:45:48
URL: http://pia-vardagsrummet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback