Hej!

Hur har ni det med bröllopsfotona? Är dom scrappade och klara och står i album på hedersplatsen? Eller finns det fler som jag som låtit det gå några (typ 7)  år? Kan definitivt rekommendera  att börja scrappa dom nu i decembermörkret. Det piggar upp!  

image291
Jag har använt Basic Greys Pheriphery mot en svart Bazzill. Journaling-pappret är från Prima och hjärtat är en chipboard gjord med hjälp av min Cuttlebug och Heart dies.

image292

I morse gjorde jag ett kort till dagens födelsedagskalas. Med mina nya favoritpapper från SassaFrasLass. Fler av mina vänner fyller år nu i vintermörkret och det är alltid kul att bryta av julkortsproduktionen med födelsedagskort. Det här skickade jag häromdagen till en scrapkompis från Malaysia som älskar glitter och guld.

image293

Det här är en liten presentation av mig och det jag gör. Det ska bli jättekul och inspirerande att få vara en del av Annas designteam!!!
Kram Therése 


Kommentarer
Postat av: Anna

Wow vad du är duktig!!!!

Postat av: Busan

Så himla läckert! Gillar idén med hjärtarna!
//Busan

2007-12-09 @ 19:01:53
Postat av: HeleneV

Vilka fina grejor du har gjort, Therese! Ska bli jättekul och spännande att se allt du kommer att göra framöver!
/Helene

2007-12-09 @ 20:01:18
URL: http://helenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback