GOD JUL!

GOD JUL!
Hoppas ni får en lugn & skön jul med god mat och nära och kära. Själv sitter jag med en kopp kaffe och gör de sista julklapparna ;-) Här nedan har jag gjort en ask till någon (läs bärhjälp) som ska få en resa till CHA-mässan i USA, asken är gjord med hjälp av Silhouetten:
image321image322

Julgranen är klädd sedan igårkväll och då råkade det visst slinka in lite utstansat i den också...:
image323image324

Sköt om er och njut av julen så ses vi på REAN den 27/12 kl 12:00

GOD JUL!!!!

Kommentarer
Postat av: krumeluran

oj, jag skulle bli glad bara för asken, men at få en resa till CHA, då skulle jag med kunna vara bärhjälp ;)

Ha en god jul och gott nytt år

KAtarina

Postat av: Karin

Wow, vad mycket fina papper jag fyndade på rean idag!

MVH
Nöjd Kund

2007-12-27 @ 20:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback