Bröllopsalbum

Det börjar komma mer och mer svenskdesignade papper på scrapbookingmarknaden och det är så roligt! Dessa papper som jag använt för att göra detta bröllopsalbum har Theresa "Pysselgumman" designat för Scraphouse. De är verkligen tjusiga och romantiska. Väldigt tjocka papper.
Jag har gjort ett minialbum med hjälp av Bind-it-All och dekorerat med hjälp av utstansat från Quickutz. För att få sidorna riktigt hårda så brudparet kan ha albumer stående har jag använt hård kartong och klätt med Theresas papper och cardstock från Prism. Theresas papper finner ni under *Nyheter* och övrigt:
www.annasscrapbooking.se
image326image327image328image329image330image331

GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va fint!
Nu blev jag riktigt inspirerad!

Postat av: Theresa

Heeeeeeeeeeeeej och tack för att jag får se - första jag har sett i mina papper! Det är underbart fint. Jag sitter här med saxen själv och ska göra första klippet :)

Kram o Gott Nytt Scrapp-År

2008-01-01 @ 17:48:28
URL: http://pysselgumman.se
Postat av: Karin

Wow, vad fina!

MVH
Karin

2008-01-01 @ 21:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback