Robot eller alien...

I morse så så var det stort pådrag hemma med tårta och paket på sängen för våran 6-åring. Han fick även ett kort med en robot på - trodde jag. Han önskade sig massor av olika robotar och jag gjorde givetvis ett kort med en robot på. Men när han får kortet så sa han:
- Wow ett kort med alien på. Då var jag ju tvungen att säga för mitt självförtroende: - Men är det inte en robot? - Nej du mamma så ser inga robotar ut!!! Så där fick jag.
Jag har i alla fall använt MÅNGA olika Quickutz dies för att få till denna ROBOT! Eller vad tycker ni att den ser ut som ;-)
image72

Kommentarer
Postat av: Diane

Hm, fyller Ben år idag - det borde innebära att DU fick honom i födelsedagspresent! Grattis till er båda. Förresten, jag tar Bens sida i identifieringen av figuren;-)

2007-04-20 @ 18:39:56
Postat av: Marja

Mmmm mycket läckert måste jag säga..

Kul att höra barns kommentarer..det blir ofta svar som mamma eller pappa inte alltid väntat.
Men var det lille Ben som sa detta??
I så fall får jag nog kanske hålla med honom liiite =) Den har ju i alla fall parkerat sitt ufo i hörnet och det brukar väl köras av aliens eller?!

Nu var jag snusförnuftig också! hihi
Snyggt var det i alla fall!

2007-04-21 @ 08:34:13
Postat av: Marja

Ahaa...GRATTIS till er båda då eller?!

2007-04-21 @ 08:36:57
Postat av: Pia

Dubbelgrattis...det var hög ljudnivå i edane då?och det ser ut som en ...marsian :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback