NYHETER!

Under denna vecka som gått har det kommit in fullt med nyheter i butiken och jag har tagit mig tid att pröva lite av det material som kommit.
Först prövade jag Clear Stampsen som kommit från Quickutz. Det är de bruna blommorna som är i bakgrunden som jag prövat:
image70

Det har även kommit så snygga och färgglada papper från Urban Lilly. Här på denna LO har jag använt ETT mönstrat papper som heter HAPPY - FRIENDS. Skar ut rubriken från själva pappret och la fotot över resterande. Snabbscrappat kan tyckas... Men jag avslutade med Glossy 3D-lack på fjärilarna och siffrorna, så det fick ligga och torka över natten.
Målade sedan en träram svart som jag sätte LO'n i så jag kan hänga upp underverken på väggen.
image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback